Vettel nyilatkozata



Sebastian Vettel (Ferrari) – 1. rajthely

 „Tegnap egy kicsit gondban voltunk. Akkor nem voltam teljesen elégedett az autóval, nem találtam a ritmust, pedig szeretem ezt a pályát. Nehéz volt a tegnapi nap. Ma viszont rákapcsoltunk, és én is jól ébredtem ma. Az autó elképesztő volt ma, egyre jobbak lettünk az időmérőn. Az utolsó körben volt egy kisebb hibám, szóval több is lehetett volna benne, de így is fantasztikus volt. Köszönettel tartozom a csapatnak, amiért helyre tették az autót, miután egy kicsit eltaláltam a falat. Elégedett vagyok, remek a hangulat is, sok szurkolónk van itt, szóval ez egy jó nap!”

_________________________________

 "I got the job done. Yesterday we were a bit in trouble. I wasn't really happy with the car, we had some problems and I couldn't get the rhythm. "Today we switched on. The car was incredible, it just kept getting quicker. In my final lap I had a small mistake otherwise I think there was a little bit more. But it was fantastic. Thanks to the team for fixing the car yesterday after I hit the wall."_