Vettel beismerte, hogy hibázott a rajt után


Sebastian Vettel nagyon csalódott, hogy a rajtot követően összeértek Valtteri Bottassal, hiszen innentől kezdve a versenye a felzárkózásról szólt. A német mindezek ellenére úgy érzi, jó autójuk volt. 




"A rajtom túl jól sikerült, majd a végén sehova sem mehettem." - mondta a Ferrari versenyzője a Sky Sports F1-nak - "Az én hibám volt. Megpróbáltam korán fékezni, és megoldani a helyzetet, de nem volt hova mennem."

"Valtteri megpróbálta visszanyerni a pozícióját, ami rendben van, és innen nem is volt hova mennem. A kanyar balra megy, és megpróbáltam lelassítani, de olyan alacsony tapadással esélyem sem volt - vagyis sajnos összeértem Valtterivel."

Szerinted mire lehettetek volna képesek a versenyen? 

"Nem sokat láttam a futamból, ti biztos többet tudtok. A tempónk alapvetően jó volt. Megpróbáltam átgázolni a mezőnyön, hogy felzárkózzak, de az abroncsaimat tönkretettem. Szerintem tisztességes tempónk volt, hogy legalább a Mercedesszel tartani tudjuk a lépést."

Niki Lauda, a Mercedes tanácsadója a Sky Sports F1 előtt hangot adott elégedetlenségének, ugyanis szerinte Sebastian Vettel az öt másodperces büntetéssel nem kapott elég komoly büntetést. 

"Vettel miért csak öt másodperces büntetést kapott egy ilyen óriási hibáért? Nem értem. Ez túl kevés. Öt másodperc semmi. Bottas és saját maga esetében is tényleg tönkretette a teljes versenyüket."

___________



"My start was too good and then I ended up with nowhere to go," he tells Natalie Pinkham. "It was my mistake. I tried to brake early and get out of it but I had no room.

"Valtteri tried to get his position back which is fair enough but then I had nowhere to go .The turn goes left and I tried to slow down but with that little grip, I therefore unfortunately made contact with Vatlteri."

Did Ferrari have the pace to win?

"I think we had good pace," adds Vettel. "I tried to hammer through the field to recover, and damaged the tyres. I think we had decent pace to go at least with Mercedes."