Vettel: Jó döntést hoztunk


Miért váltottak a mindent eldöntő körben a papíron lassabb gumikra a ferrarisok?

Időmérős vereségük ellenére sem érzik úgy, hogy hibás lépés lett volna.

Sebastian Vettelnek 0,132 másodperc hiányzott Lewis Hamilton szuperlágyas köréhez, így a nap végén adta magát a kérdés: megérte kockáztatni?



„Összességében ez egy jó edzés volt. A Q1 jól sikerült, az autó rendben volt, nem sokat kellett változtatnunk rajta. Délelőtt is egész jók voltunk, és próbáltunk a helyes irányba haladni. Simán ment az időmérő, aztán a Q3-ban az első körömön blokkoltam a kerekem az első kanyarban, amivel az első szektoromnak annyi is volt. Nem igazán éreztem jól magam azon a gumin, azon a szetten, ezért kértem, hogy térjünk vissza a másikhoz. Szerintem ez jó döntés volt, mert nagyon gyorsak voltunk” – állt ki utólag is választásuk mellett a 3. kockát megszerző Vettel.

“A gumik ezen a hétvégén mások, mert változtattak rajtuk. Ez mindenkit ugyanúgy érint, de szerintem keményebbé váltak. Én elégedett voltam a lágyon, és amikor egy-másfél tizedre vagy, akkor úgy érzed, talán lehet esélyed” – védte meg ismételten a döntésüket.