Vettel nyilatkozata: Jó volt a kocsi. Vettel: I felt the car was good

Sebastian Vettel nyilatkozata az időmérő után. Sebastian elégedett volt a mai napon az autójával. Várja a holnapi versenyt, ami elmondása szerint nagyon intenzív lesz, és bármi megtörténhet!



Sebastian Vettel (Ferrari – 1. rajthely)


„Az első és a második szakaszban is nagyon jó volt az autó, a harmadikban pedig már tudtam, hogy olyan gép van alattam, amit azt teszi, amit én akarok. Nem feltétlen arra gondolok, hogy megnyerjük vele az időmérőt, hanem arra, hogy egy jó kört össze tudok hozni vele. Az első körrel nagyon elégedett voltam, de volt két rész, ahol nem volt tökéletes. De örülök, hogy így is elég volt. Nagyon intenzív lesz a verseny, bármi megtörténhet majd rajta. A lényeg, hogy ma jó volt az autó, és jó helyről indulhatunk. Tegnap még nem bíztam annyira az autóban, és a ritmus sem volt jó, de most minden összeállt. Azt hittem, az utolsó kör egy kicsit jobb lesz, de azért boldog vagyok!”


I felt the car was good Q1 and Q2 so I knew in the final session I knew I have the car to do what I want. The first lap I was really happy. Fortunately that was enough. It will be an intense race, safety cars are very, very likely. We should be in a good place for tomorrow, today when it clicks [the car] just keeps coming. We can't really be much happier with how the day went. The good point is that our car was really good this afternoon so it should be in a good place tomorrow. Yesterday I struggled a bit with confidence and trust in the car and rhythm but today, when it clicks, it just keeps coming.